Nacházíte se v kategorii: Další zajímavé články

Logo je klíčem pro prezentaci vaší služby, produktu či podnikání

Určitě si vybavíte názvy vašich oblíbených značek a k nim jejich loga. A právě tak snadno by si vaši zákazníci vaši službu, produkt či podnikání (ať už podnikáte na živnostenský list či pod hlavičkou společnosti s ručením omezeným, akciovou společností nebo jste členem neziskové společnosti). Logo je klíčem k novým zákazníkům, k jednotné prezentaci a to v podobě jednotného podnikového designu či loga všude tam, kde je třeba. Na dopisních papírech, obálkách, vizitkách, prezentačních materiálech a razítkách.

Základním principem je, aby vaše logo bylo co nejjednodušší. Jak sami zjistíte, budou ho používat tiskaři, weboví designeři, bude potřeba jej zvětšit na velké reklamní plachty nebo jej umístit do videí. Všude tam se budou grafici ptát po grafických podkladech, které budou moci použít. Klíčové je tedy to, jak je logo zpracováno. Aby se s ním dalo snadno nakládat, je ideální co nejjednodušší logo. A to nejen pro práci s ním, ale také pro jeho zapamatování, neboť jednoduché logo se do paměti uloží mnohem snáze.

Při jeho vybírání volte takové logo, které vaši službu přímo evokuje. Například se vyhněte takovým logům, která evokují úplně jiné služby nebo dokonce připomínají loga již známých služeb či společností. Snadno by si vás zákazníci mohli splést s někým či něčím úplně jiným. Ideální v tomto případě je nové logo  ukázat někomu z vašeho okolí a nebo nejlépe někomu úplně cizímu. Koho třeba někde potkáte. Pokud na vás bude mít chviličku času, může vám poskytnout cennou vazbu toho, jak budou lidé vnímat vaše logo. Samozřejmě pokud je vaše společnost úzce zaměřena na konkrétní typ zákazníka nebo poskytuje služby pouze korporátním zákazníkům, snažte se pro zpětnou vazbu oslovit respondenty právě tam. Uvidíte, že čas strávený nad novým logem se vrátí v podobě pozitivní zpětné vazby vašich zákazníků.

Tvorba loga není volnočasová aktivita pro nějakého studenta grafické tvorby. Skuteční profesionálové vám kromě loga mohou dodat i kompletní korporátní indentitu a postarají se o tom, aby image vaší společnosti byla jednotná. Určitě budete překvapeni, co všechno to obnáší.

Napsal uživatel: admin

Jak se ti líbil tento článek?

Hodnotit článek mohou pouze přihlášení uživatelé.
Hodnotilo 0 uživatelů, průměrné hodnocení: nehodnoceno.
přidat nový příspěvek

Diskuze k článku

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé.